2015. október 29., csütörtök

Nem Mindennapi Verseny a Vanilla Criticán! Jelentkezz te is!

Hey Guys!

A blogos szexjelenetekről szóló cikkem alapján, Julienak  nem mindennapi ötlet pattant ki a bucijából. Egyébként is tervbe volt, egy verseny kiírás,  így összevonta a kettőt, ezáltal kijelenthetem, a

Vanilla Critica szexjelenet író versenyt hirdet!

Feladat:
Körülbelül két  A/4-es  oldal terjedelemben, tizenkettes betűmérettel, Times New Roman betűtípussal készíts el, egy általad kitalált és leírt szexjelenetet. Határt nem szabunk. Azt, és úgy írsz le amit csak szeretnél, ésszerű keretek közt. Természetesen fontos, hogy az adott témában olyan dolgokat írj le, amik valószerűek.

Jelentkezés:
Jelentkezéseiteket, itt kommentben tehetitek meg, melyben szerepeljen  egy név amivel jelentkezel  és az email címed.
A munkákat a skyjensencritical@citromail.hu email címre várjuk, 2015. November 20-ig.
Jelenleg tíz jelentkező a limit, de a változtatás jogát fent tartjuk, ha esetleg szükség volna rá.

Nyeremény:
A legjobb művet posztoljuk itt az oldalon, kap egy emléklapot, és ha  a nyertesnek van blogja, hirdetjük azt egy hónapig.


Váruk minden kedves megmérettetni vágyót!

Csók,
Sky Jensen, Julie V. Scott

24 megjegyzés:

  1. Érdekes ötlet, bár nem tudom dicsekednék - e, egy "I. helyezett a Vanilla Critica szexjelenet író versenyén" emléklappal! :D Mindenesetre sok sikert, ehhez a nem mindennapi felvetéshez. :)

    VálaszTörlés
  2. Ha nem is dicsekednél, szerintem mindenképpen egy elismerés megnyerni egy ilyen típusú versenyt. Ez egy igen nehéz téma. Ritkaság számba megy egy jól megírt szexjelenet.:)

    VálaszTörlés
  3. Én egész biztosan fülig érő vigyorral dicsekednék vele. :D
    Daremo vagyok, az e-mail címem pedig pingvinfann@gmail.com :D Küldöm is az alkotást, amint kész lesz. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek nagyon örülök. Várom a műved. :)Köszönöm:)

      Törlés
  4. Nekem nagyon tetszik az ötlet! Szívesen megmérettetném magam egy ilyen versenyen.
    Dalma - dalmaci1@citromail.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy így gondolod. Várom a művedet, addig pedig felírtalak a listára:)

      Törlés
  5. Kedves Sky!
    Remek ötlet! :D
    Meglévő, blogban közzétett fejezettel lehetne jelentkezni? (Arról lenne szó, amiről véleményezést is kértem tőled, csak még nem linkeltem)
    köszi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha külön kiemeled a részletet és elküldöd nekem, természetesen nem gond. A blogod linkjét is küld el nekem, kíváncsi vagyok rá:)

      Törlés
    2. Szia!
      Ment mindkettő a munitedforever@gmail.com címről :)

      Törlés
  6. Szia!
    Azt hiszem ez nekem való verseny lesz. *.*
    Cathy, tunderfairy@gmail.com
    Megpróbálom minél hamarabb küldeni, bár lehet a vége fele lesz csak kész. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, rendben, örülök hogy jelentkezel. Várom az írásod. Ölel: Sky Jensen

      Törlés
    2. Oh és lehet lenne kettő, amit küldenék, az baj? :)
      Puszy, Cathy

      Törlés
  7. Maradjunk az egynél, mindenki induljon ugyan akkora eséllyel:) Választ ki a kedvencedet és azt küld el nekünk. Máskor is lesz biztosan, hasonló amire nevezhetsz:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Okés. :) Igen, amúgy pont néztem, hogy nem sokan jelentkeztünk eddig, így lehet nem jó ötlet, bár nem is a nagyobb esély miatt jutott az eszembe. :)

      Törlés
    2. Nyilván, nehéz a választás, ha több ötleted is van, egy percig sem gondoltam, hogy azért kérdezed, Messze van még a huszadika, biztosan lesztek még:)

      Törlés
  8. Oooo, ez egy nekem való feladat!
    E-mail-em: ciara.coldman@gmail.com :)
    Igyekszem beküldeni a határidő előtt :)
    Word-om nincs, szóval fogalmam sincs, hogy ezt hogyan oldjam meg... De megpróbálom :)
    Ciara ××

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, rendben semmi gond, emailben, másolva is megteszi:) Felirtalak:)

      Törlés
  9. Szia!
    Én is szívesen megpróbálnám a feladatot. Szeretem a kihívásokat ;)
    Én is szeretnék egy olyan résszel jönni, ami benne van a blogom fejezetében.
    A nevem Réku :)
    Az e-mail címem nollreka10@gmail.com
    Le van mentve Word-be nekem a fejezet, ha megengeditek akkor avval indulnék és akkor azt küldeném el nektek. :)
    Köszönöm! :)
    Üdv: Réku

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, rendben, ennek nagyon örülök. Kérlek csak a jelenetet küld el, valamit úgy átírva, hogy értelmes legyen az eleje nyilván csak az adott feladatot tükrözze:) Köszönöm a jelentkezésed, felírtalak:)

      Törlés
  10. Sziasztok! :)
    Ez egy nagyon jó kis ötlet, én is szeretnék indulni, ha még lehetséges!
    Nevem: Beatrice Gloomy
    E-mail cím: beatrice.gloomy@gmail.com
    Plusz egy kérdés: az nagy probléma, ha két oldalnál többre sikeredik?

    Minden jót,
    Tris

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Tris!
      Természetesen lehetséges! :)
      A körülbelül 2 A/4-es oldalba +- fél oldal belefér, tehát 1,5 oldalnál ne nagyon legyen kevesebb, de 2,5-nél sem több.

      Köszönjük a jelentkezésed, s várjuk a jeleneted! :)

      Puszil:
      Julie V. Scott

      Törlés
  11. Jelentkezem :-D ha még lehet
    Kisdoro
    kisdoro77@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Természetesen lehet, de kérlek, figyelj, hogy a beküldési határidő 2 nap múlva lejár! :)

      Törlés